ZAUFAŁO NAM KILKA TYSIĘCY KLIENTÓW
Sprzedajemy gotowe spólki od sześciu lat, dlatego znajomość kolejnych kroków opanowaliśmy do perfekcji. Pomyśleliśmy, że zebranie standardowych procedur w kilka punktów, zilustruje jak wygląda szybki i wygodny zakup.
Ustalamy telefoniczne osobiście lub za pośrednictwem e-maili szczegóły dotyczące sprzedaży, zakresu zmian w gotowej spółce. Na wstępie poprosimy Cię o niezbędne dokumenty i potrzebne dane osobowe.
Umówienie terminu zakupu u notariusza.
U notariusza:
poświadczenie umowy sprzedaży udziałów,
oświadczenie zarządu, że spółka nie posiada żadnych zobowiązań, nigdy nie zawierała umów hadlowych i nie zatrudniała pracowników,
przekazanie wszystkich dokumentów gotowej spółki (zgłoszenia rejestracyjne, dokumenty księgowe spółki, postanowienie z KRS o rejestracji spółki, zaświadczenie regon, NIP oraz zgłoszenie do VAT),
odwołanie obecnego zarządu spółki oraz powołanie nowego zarządu
podpisanie przez Klienta wszystkich druków aktualizacyjnych do Krajowego Rejestru Sądowego, Urzędu Skarbowego i Urzędu Statystycznego.
Po zakupie spółki możesz skorzystać z WIRTUALNEGO BIURA NA 1 ROK ZA DARMO w jednym z 6 miast, do wyboru: Warszawa 3 adresy, Wrocław, Łódź, Poznań, Katowice, Kraków, Gdańsk.
Możesz skorzystać z 15% rabatu na mKsięgowość (-15% od cen na stronie cennik) lub skorzystać z darmowej porady księgowej na start.